• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Trotting_horse
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 921
Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Trotting_horse

varför står det kravlare, gångare å taktare o.s.v på allas "presentation"??

Sv: Kravlare?

Det beror på hur många inlägg du har skrivit...och du är en "kravlare" (precis som jag :) ) därför att du inte skrivit så många inlägg ännu, efter "kravlare" blir vi "gångare"...så det är bara att skriva på ;)

Lejonflickan skrev:
taktare? den var ny? :confused:
nja jag vet inte.. heheh det kanske inte finns nåt som heter så... kanske bara nått jag fått för mej men men.. :smirk:

Linjoh skrev:
Det beror på hur många inlägg du har skrivit...och du är en "kravlare" (precis som jag :) ) därför att du inte skrivit så många inlägg ännu, efter "kravlare" blir vi "gångare"...så det är bara att skriva på ;)
aha okej då fattar jag.. tack! ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 643
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 611
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
959
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Bukefalos På förekommen anledning så tror jag att det vore bra att sluta mata Trollen. Och med mata så menar jag att uppmuntra så att Trollet... 2
Svar
25
· Visningar
2 000
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka