JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Kriterieauktionen
Jo vissa har juh inte den kroppen, det beror på stammen
Hästvård
Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite..
hovslagaren kom dagen efter och...
Hästmänniskan
Hej!
Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna.
Lite...
2
Ridning
Hej!
Jag är nybörjare när det gäller hästar (är 27 år) och när jag har ridit, speciellt i trav, så tappar jag balansen samt att jag...
Hästvård
Har en häst av större kallblodsras som dom senaste åren haft problem med klåda. Han är under fortsatt utredning av veterinär som är...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter På väg mot Örebro igen
Lämna tillbaka utrustning och få besked hoppas jag
Avskyr när jag får tid mitt på dagen för då måste jag vara...
Tassetassen
5 minuter sedan
Svar: 628
Visningar: 17 966
Allmänt
Eurovision 2025
Kultur Det finns de som säger att det går att rösta så att det ser ut som att man befinner sig i ett annat land än man faktiskt gör. T.ex. VPN...
Lingon
5 minuter sedan
Svar: 1 062
Visningar: 23 716
Allmänt
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Jag bor i södra Halland och har islandshästar. Vi har stora möjligheter att träna och tävla på nära håll (det finns en större...
Roheryn
1 minut sedan
Födda-24
Avel Aha! Hur kort fäster man den? Sitter den neråt manken eller mer mitt på halsen?
Jordgubbkiwi
17 minuter sedan
Svar: 106
Visningar: 7 027
Avel
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag har kollat igenom filmer på hennes insta. Vad är det du stör dig på i hennes ridning?🤔
Vet inte om hon egentligen är så skicklig...
Hedwig
32 minuter sedan
Svar: 1 439
Visningar: 112 302
Grenar