Adelente

Trådstartare
( ber moderator att flytta om fel lagd )

är de giftiga för hästar? , har märk att det kommit lite i en av hagarna och vågar inte släppa hästarna där för att jag är rädd att det är giftigt :S snälla hjälp mig :confused:

Sv: krokusar

Krokus är inte giftig. Dock är det väldigt lätt att förväxla krokus med en växt som heter Tidlösa. Tidlösa är väldigt giftig, alla växtens delar. Kontrollera noga att det inte är Tidlösa du har i din hage, är det så, gräv upp den.

Lycka till!

Liknande trådar

Foder & Strö Ska flytta hästen till nytt stall och flyttar från en hage med ytterst lite gräs året runt till en gräshage där det är mkt gräs. Dock är...
Svar
4
· Visningar
672
Senast: Hello
·
Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon... 2
Svar
21
· Visningar
2 224
Senast: Efwa
·
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
897
Senast: Oknytt
·
Hästhantering Hej Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år. Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
Svar
9
· Visningar
456
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025