Kroppsförändring och snygg-kläder

Carnelle är en mycket trevlig affär. @Lovisaleonora, jag som ska gå på bröllop nästa lördag provade en Snen, men det blev en annan, röd. (som jag inte kommer ihåg namnet på). De har massor av hattar, så även om du handlar det mesta på nätet tycker jag du ska frångå dina principer och göra ett besök där.
 
Det visar sig att de finns i Lund, och kommer att stå på Bonnamarknaden i Staffanstorp (event of the year!). Jag som letade efter en anledning att åka dit och trycka i mig oförsvarliga mängder chorros, nu har jag äntligen en. De ringde nämligen och frågade om jag ville hämta hatten där istället.

Fin kundservice!
 
Pigan: Jag har valt bort preuk då jag normalt inte störs av att inte ha hår - det var just nu i kombination med finkläder det kändes... fel. Jag har en del scarves/mössor, men hatt kändes festligare. Det är ett kyrkbröllop, och hatt får man väl ha i kyrkan? Ingen kommer ju säga nåt om jag har mössa eller sjal, men det känns ju bättre om man gör "rätt"?

tanten: Stora örhängen brukar jag också ha, håller med! Ja, gud vad KALLT det är, varför har ingen berättat det?! ;-)

Ska kika på ellos! A-linjeformat är noterat!

Sassys idéer lät jättefint!
Absolut att du får ha hatt i kyrkan. Eftersom jag jobbade hela tiden kändes det lite.....att inte använda peruk. Kunderna/projektägarna skulle kunna koncentrera sig på sina frågor och inte behöva undvika att titta på ett kalt huvud. Så fort återväxten landade på ca 10 mm åkte peruken
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 784
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Svarstid kvarka?
  • Ridskoleryttare
  • Lön - hovslagare??

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp