Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
nån som har nån erfarenhet av hur pass bra en häst med 2 krossade ryggkotor å en med en spricka i kan bli?? nån som haft /har häst msom varit med om de??
En kamrat till mig hade en häst med krossade utskott på manken. Den var alltid halt någonstans utan att man ku´nde sätta fingret på varför. De fick speciall beställa en sadel då manken "lagt" sig på ena sidan. Efter ett par år så dömdes hästen ut. Efter olyckan med manken blev den aldrig bra ridmässigt igen.
vet inte vilka av kotorna som är krossade.. en häst har juh några stycken... är en kompis till mig vars häst har sprängt en bom i en transport med ryggen så de är antagligen nåra kotor imitten...
Trädgård & Växter Hennes syskon blev också lite slappa och topparna vissnade på några men dom står på friland och har börjat skjuta nya skott från roten...
Ekonomi & Juridik Nu sålde jag iväg till en som ville ha båda och hämta dem. Får se om det blir sura miner från den första men ja då är det ju så.
2018...