"Krubbkompisen" från Hööks???

_Runaway_

Trådstartare
\"Krubbkompisen\" från Hööks???

vad är det för något egentligen? Och den där bollen som hör till, jag fattar inte syftet med en rulle och en boll i ett snöre hos hästen. Antagligen är jag bara korkad idag, känner mig lite off... har antagligen för lite kontakt med omvärlden.

Re: \"Krubbkompisen\" från Hööks???

Rullen fick jag för mej är en slicksten. Alltså som en salt sten fast den här är med äpple/mint smak. Bollen är till för att hästrna typ ska stå å putta på den så dom håller sej sysselsatta.

Re: \"Krubbkompisen\" från Hööks???

Bollen är ju en "vanlig" jollyball fast i mindre storlek, de har ju sålts separat i evigheter. :)

"Rullen" är väl som hästgodis med äpple eller mintsmak?

Måste snart åka och klämma och känna lite på det, är nyfiken... :)

Mvh Huntress

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 322
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 090
Senast: Sharpless
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 377
Senast: tomte
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
796
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka