Bukefalos 28 år!

kunskap om Shar Pei

KisseNova

Trådstartare
Vart kan man hitta kunskap om denna ras?

Jag har kollat på deras hemsida men hittade inte den kunskapen jag letar efter. Jag funderar på att bli halvfodervärd till en valp men jag vill veta mer om rasen innan jag bestämmer mig, någon som vill hjälpa mig?
 
Sv: kunskap om Shar Pei

När jag var på biblioteket senast såg jag en bok som handlade enbart om Shar pei, kan vara värt att kolla upp!
 
Sv: kunskap om Shar Pei

Jag kan varmt rekommendera dig att köpa den svenska boken "En skrynklig kompis - boken om shar-pei".

Den innehåller i stort sett allt du behöver och vill veta om shar-pei...både bra och mindre bra, hur man nu ser på det..*ler*

Den går att beställa på: www.libraartic.com
 
Sv: kunskap om Shar Pei

Jättebra bok-jag har den som "bibel" (I den finns våran Veras halva släkt på bild tex mamma "Russin":banana: )
Hade dock gillat den även om det inte hade varit så:D
Faktaspäckad!/L
 
Sv: kunskap om Shar Pei

Jag tänker inte skaffa någon shar-pei, men tack ändå för tipset.
 
Sv: kunskap om Shar Pei

Väcker en gammal tråd till liv.

Varför bestämde du dig för att inte skaffa någon shar pei?
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 407
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 282
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 353
Senast: hundtant
·
Övr. Hund Nu har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra nämligen börjat fundera på en hund. Frågan är bara om det är en bra ide. Jag är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 597
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp