JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kürplacering för Lydianus
Moderator
Hästnyheter
Världscuphelgen är igång i Tyskland. Det blev hemmaseger i Neumünsters Grand Prix genom Helen Langehanenberg med Damsey FRH och...
Hästnyheter
Hemresan från tyska Neumünster blev dramatisk för Charlotte Haid-Bondergaard när lastbilen började brinna. Det hela fick ett lyckligt...
Hästnyheter
Charlotte Haid Bondergaards förra tävlingshäst Triviant är med och skriver ett stycke ridsporthistoria. Tillsammans med sin ryttare...
Hästnyheter
Charlotte Haid Bondergaard har visat klassen med tre segrar på tre dagar under världscupmeetinget i Zakrzow, Polen. På söndagen blev det...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Milou fick sin päls på öronen uttunnad häromdagen. Det var så mycket päls att öronen höll på att vippa och det var svårt att få tofsar...
Lillefrun
14 minuter sedan
Svar: 1 365
Visningar: 83 469
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Mina gurami-yngel är nu frisimmande, och därmed typ omöjliga att se... Matar så mycket jag vågar och hoppas att de klarar sig.
Mitt...
Red_Chili
18 minuter sedan
Svar: 1 423
Visningar: 43 435
Djur
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Som ägare till en smitare av rang (läs parkour-hund som behöver velociraptor-staket) så tackar jag för tipset! Vi jobbar på men det är...
Roheryn
28 minuter sedan
Svar: 115
Visningar: 6 375
Hund