kurs i helgen

V

vidalinn

var på en kurs i helgen för en nh tränare och den var så givande!!! tänk vad mkt man inte har vetat om!!! nä fy va bra den va..vet inte om man får skriva ut namnet på tränaren får man de?? :confused:
iaf en stor pokal till honom
 
tror nog bara att tränare i fråga blir glad över lite positiv kritik! Gratis reklam blir det ju också... :) (åsså är jag ju nyfiken på vem det är...)
 
Jätte bra att du är nöjd! :)


Men namn för egentligen inte skrivas ut eftersom det finns risk för att någon inte gillar denna tränare och så börjar pajkastning! :smirk:
 

Liknande trådar

Träning Ja som rubriken antyder så är jag intresserad om det är någon här som provat att träna online? Både enstaka online lektioner för tränare...
2
Svar
24
· Visningar
2 299
Senast: Amanda_F
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 444
Senast: LiviaFilippa
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja ta truckkort. Det känns som en användbar grej när det gäller jobb. Eftersom jag tar det mycket för att göra mig...
Svar
3
· Visningar
438
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 671
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp