JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
(Ridsport) Tysklands Marco Kutscher tog hand om torsdagens sista klass genom att vinna på 1,50-höjder med den 13-årige Stakkato-sonen Satisfaction.
Läs mer...
Moderator
The story so far ...
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det.
De...
Startad av Sharpless
12 Apr 2025
Svar: 8
Visningar: 1 966
Dagbok
Älskade hästar och tankar som gnager
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Startad av Stålvilja
3 Feb 2025
Svar: 44
Visningar: 7 318
Dagbok
Bästa 1,50-placeringen hittills för Rolf-Göran och Casall-sonen
Hästnyheter Rolf-Göran Bengtsson och Oak Grove’s Carlyle är i farten. I Frankfurts 1,50 tog de sin främsta placering hittills på den höjden...
Startad av Gunnar
16 Dec 2017
Svar: 0
Visningar: 576
Hästnyheter
Downsiza
Dagbok Jag har läst/håller på att läsa några böcker om att leva en mer minimalistisk livsstil: “Jag lämnar ekorrhjulet” - Åsa Axelsson...
Startad av cassiopeja
25 Feb 2020
Svar: 9
Visningar: 2 701
Dagbok
Vad ska min son betala?
Samhälle Jag hade heller aldrig kunnat sätta min mamma i en sådan sits men min omtänksamma och varma och kärleksfulla son gjorde just det. Han...
Enya
6 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Jag råkade andas för nära min största spindel så hon sprang och gömde sig, så det blev inga foton idag. Det här är helt seriöst ett...
Sel
22 minuter sedan
SHL 26/27
Tjatter Jag följer inte SHL så mycket nu när jag bor i Australien, men jag är ett stort HV71 fan då både min pappa och farbror spelade i HV på...
Seabaz
Igår kl 23:09