Kvalade till Räddningshunds-SM idag!!

Sv: Kvalade till Räddningshunds-SM idag!!

GRATTIS MANGO! och Atlas inte minst! :bump:

Känns som om jag har en väldigt bra internet caoch, SM det är ju stort!! :D
 
Sv: Kvalade till Räddningshunds-SM idag!!

GRATTIS MANGO! och Atlas inte minst! :bump:

Känns som om jag har en väldigt bra internet caoch, SM det är ju stort!! :D

:D Tack! Men dra inte för stora växlar nu, vi är ju som jag skrev tidigare vääldigt gröna (egentligen är vi inte redo) så vår första start i SM handlar inte om att vinna utan det blir enbart en nyttig erfarenhet. :D
 
Sv: Kvalade till Räddningshunds-SM idag!!

Nä man kan varva på de låga istället ;)
Men jag måste ju äsga att det finns en anledning till att ni har kvalat :angel: antar jag :)
 
Sv: Kvalade till Räddningshunds-SM idag!!

OH! Härligt! HEJA HEJA! :bump::bump:

LOVA att berätta för hela buke hur det gick sedan!
 
Sv: Kvalade till Räddningshunds-SM idag!!

Tackar!! :D

I vilken grupp tränar du? Har du börjat kurs?

Tränar med några här i Blekinge. Vi hoppade in efter att de gjort inträdesprovet men vi får vara med lite ändå. :love: Förhoppningsvis ska jag & vovvan göra inträdesprovet nu efter sommaren. :laugh:
 
Sv: Kvalade till Räddningshunds-SM idag!!

Tränar med några här i Blekinge. Vi hoppade in efter att de gjort inträdesprovet men vi får vara med lite ändå. :love: Förhoppningsvis ska jag & vovvan göra inträdesprovet nu efter sommaren. :laugh:

Vad kul!! Jag önskar er all lycka till på inträdesprovet!
Då är det Gullvis kurs som du följer gissar jag,hon är väldigt trevlig! När gjorde den kursen IP? Är det många färdiga ekipage som är med och tränar i gruppen också?
 
Sv: Kvalade till Räddningshunds-SM idag!!

stort grattis! och vilken duktig hund du har, som lyckas hålla ihop allt trots att han är så ung :)
 
Sv: Kvalade till Räddningshunds-SM idag!!

Vad kul!! Jag önskar er all lycka till på inträdesprovet!
Då är det Gullvis kurs som du följer gissar jag,hon är väldigt trevlig! När gjorde den kursen IP? Är det många färdiga ekipage som är med och tränar i gruppen också?

Om det blir något så tack! :D Ja det gör jag & det är hon! :laugh: Har ni träffats? Om jag inte har förstått helt fel så gjorde de IP nu i början av våren & det är väl två/tre färdiga ekipage som är med oss. ;)
 
Sv: Kvalade till Räddningshunds-SM idag!!

Tack!! :D Det har ju gått väldigt fort (kanske lite för fort), så nu har jag faktiskt planerat en månads fullständig vila från allt vad lydnad och sök heter, han måste få chansen att landa och smälta det han varit med om, bara kondition ska vi köra (det behöver vi båda, men framförallt jag ;)). Efter vilan blir det nya tag inför höstens utmaningar, med allt från SM till träningsläger och träningshelger för internationella räddningshundar.

Sen att den planerade vilan kanske bryts redan idag, det är en annan sak... Vi är ett gäng RH-förare i Skåne som står i standby för ett eftersök på en 12-årig grabb som är försvunnen, vi får se om polisen behöver vår hjälp eller ej.
 
Sv: Kvalade till Räddningshunds-SM idag!!

Ja det gör jag & det är hon! :laugh: Har ni träffats?

Ja, vi har träffats som hastigast, hon har dömt mig ett par tillfällen, på mitt delprov 1 samt på tävlingen i helgen (IPO-R, där hon var domare på miljöbanan). Jag känner henne inte men av det lilla jag träffat henne verkar hon vara väldigt sympatisk.

Om jag inte har förstått helt fel så gjorde de IP nu i början av våren & det är väl två/tre färdiga ekipage som är med oss. ;)

Ok
 
Sv: Kvalade till Räddningshunds-SM idag!!

Den slutliga deltagarlistan är nu utlagd på hemsidan http://www.raddningshundssm.se
Nu är det ca 6 veckor kvar och jag är redan ruskigt nervös :crazy: :eek:

Grattis igen!
De kommer att gå hur bra som helst, försök tänka att de bara är en "vanlig" tävling ni ska på.
(Säger jag som förmodligen skulle dö av nervositet om jag skulle på SM :angel:)
Dessutom är han ju inte så gammal (Altas) så ni har minst 10 SM framför er :D
 

Liknande trådar

M
Övr. Hund Sådärja, nu var man tillbaka efter en helgs SM-tävlande (Räddningshunds-SM), och jag kan inte annat än vara nöjd med min lilla torped...
2
Svar
26
· Visningar
2 384
Senast: mango
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp