Kvalificeringsperiod ???

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Kverulanten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 4 063
Sv: Kvalificeringsperiod ???

Min gamle häst är det ju inte jag som rider så det bryr jag mig inte om, det är ju inte JAG som förlorar och sen är det inte mitt fel att ungen aldrig tränar dressyr :p Hon kanske börjar göra det nu när konkurrensen hårdnar i 100 klassen :rofl:

Men däremot kan jag ju piska skiten ur er i Plönninge med min unghäst om du rider 90 klassen där :angel:
(Med förbehåll att vi kommer runt i terrängen då och har utöver det säg 15 straff i handikapp för annars räknas det inte) :angel:

Handikapp det är ju jag som skall ha det minst 25 (pga magsladder) och ytterliggare 10 för jag fött fram ett så sött barn ;)

Nja jag nöjer mig med 8 straff i handikapp då da ;) Din häst är ändå 12 år äldre.

Handikapp det är ju jag som skall ha det minst 25 (pga magsladder) och ytterliggare 10 för jag fött fram ett så sött barn ;)

Vad får då jag??? 75 minst med tanke på att mina barn är både extremt söta o dessutom ENORMT välartade och dessutom har jag mer magsladder eftersom jag fött 2....:p:D

Vad får då jag??? 75 minst med tanke på att mina barn är både extremt söta o dessutom ENORMT välartade och dessutom har jag mer magsladder eftersom jag fött 2....:p:D

Att du behöver 75 straff i handikapp minst , det vet vi redan sedan tidigare tävlingar :devil:

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
754
Senast: Snurrfia
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 273
Senast: Tiger tok
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag... 2
Svar
34
· Visningar
2 993
Senast: Häst_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka