• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare sucka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 075
Sv: kwik-out

798 kr på Hööks och 698 kr på Börjes.

Senast ändrad av en moderator:

Jag tror hööks har dem för 749? Men såg dem på nån annan internetsida för 500kr.

Har själv nyss köpt dem på hööks men såg att de kommit en liknande modell ifrån Mountain Horse med en gummidel som löser ut. Kika påwww.mountainhorse.se under rubriken SCS3. Jag tycker att dem såg väldigt fiffiga ut! Det känns som att dem löser ut bättre än kwik-out stigbygeln.

jamen jamen jag gissade bara! Står det 798 så är det så. Inte lätt att komma ihåg alla priser...

Fast de som är de bästa (som faller isär helt) kostar väl över 1000 iaf. Men det kanske inte är samma sort?

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har stigbyglar från Kwik- out? Löser de ut sig lätt?
Svar
5
· Visningar
419
Senast: Tussinussen
·
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
179
Senast: clusia
·
Utrustning Vilka här har provat Taurs nyare sadlar, alltså de släppta typ senaste 3 åren? Jag provade Gaiter version 1 och sålde den nästan...
Svar
10
· Visningar
747
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 885
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka