JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
KWPN accepterade 31 - Kannan dominerade
Moderator
Hästnyheter
Det låter kanske mycket men endast en tredjedel gick vidare efter första besiktningen i Ermelo, Holland. Ridsport har synat stammarna på...
Hästnyheter
Det blev son till årets dominant Cornet Obolensky som tog hem titeln vinnare i KWPNs bästa hingst av sju uttagna premiehingstar...
Hästnyheter
Under KWPN Stallion Show genomförs ett antal hingstklasser i respektive disciplin. Under torsdagen visades nygodkända hingstar 2017 upp...
Hästnyheter
Nu pågår ett av Europas största avelsevenemang i holländska 's-Hertogenbosch. KWPN Stallion show bjuder på premiering av 3-åriga...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Jag sov uselt i natt pga väldigt uppe i varv. På fredag är det roadtrip för att hämta valpen 😍, så jag har försökt att beta av så mycket...
Philosophia
1 minut sedan
Vad gör vi? Kids edition - del 4
Övr. Barn Jag längtar också efter sommarlov❤️ Arbetar som lärare, så lång ledighet tillsammans! Mannen ledig i ca fem veckor.
Fille
12 minuter sedan
Svar: 1 968
Visningar: 104 495
Barn
Sytråden del 4
Fritid Jag vill också sy!
Just nu är största problemet att komma ner på golvet och klippa delar. Får väl klippa nåt från en bok istället.
Tror...
sthu
31 minuter sedan
Svar: 1 558
Visningar: 85 276
Allmänt
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag tror jag har kommit på en möjlig teori om vad det kan vara.
När jag glömt sopa utanför lådan blir det oftare bajs på golvet, än om...
sthu
42 minuter sedan
Svar: 1 146
Visningar: 60 507
Katt
Valp 2025
Övr. Hund En valp under 4 mån får man inte ens lämna ensam i 4 tim
dobbis
Idag kl 02:08
Svar: 921
Visningar: 66 139
Hund