Kylinge Apollo?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare WithoutFaith
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 3 487
Sv: Kylinge Apollo?

Tillägg: Blir första egna transporten JAG ska köra :p

är själv på släpletarjakt :) har tänkt mig star, boj eller kylinge just för att de är beprövade och man har hört mkt gott om dem.

pratade med en igår som alltid har haft kylinge o dom är nöjda. nu vet jag inte om det är just apollo dom har, men dom har fastnat för kylinge för att de är rejäla och rejäla bommar.

Funderar också på ett Kylinge Apollo släp, så jag puttar upp tråden och hoppas att fler svarar :angel:

det blev till slut ett nytt star safir (boggie) för min del, mkt nöjd!
kanske satsa på ett sånt istället?
eller boj, dom verkar oxå bra!

tyvärr tycker jag dock att de "nya" star trailerna som kommer ut på marknaden inom kort är ganska fula. de har gjort om utseendet lite, andra bommar osv. på scandinavium hade dom de nya med sig. star har blivit uppköpta av thule trailer så det är därför (även trane o kylinge o kanske nån mer).

www.startrailer.nu

Jag har en Kylinge Apollo -04 och är supernöjd! :bow:

Jag har hittat ett begagnat släp -99. Mycket välvårdat, har haft en ägare som tydligen inte använt det så mycket. Ser nytt ut inne i, och väldigt fint även utvändigt. Är genomgånget och har stått inomhus. De vill ha 40.000:-. Låter som ett hyfsat pris... eller?

återförsäljaren jag va hos hade ett kylinge boggie (vet ej modell) med frontutlast för 47 el 49. det va oxå -99
sen om det är privatperson borde det ju va lite billigare (tycker man!)

känns som att jag känner igen den annonsen, eller det du skrev stämmer in på den :) var står släpet nånstans?

okej men det verkar ju rimligt ändå, det jag såg va ju frontutlast på o det höjer värdet på släpet lite.

Jag ska hämta mitt Kylinge Apollo -98 på lördag, ( med frontutlastning s o v-däck och totaltrekonditionerat), det får jag ge 34'000 för, fast det är lite kompispris ;)

//E

Liknande trådar

Utrustning Någon som har erfarenhet av detta och har använt det? Fungerar det? Hur blir hållbarheten? Jag har en fyraåring som lever rövare i hagen... 2
Svar
24
· Visningar
1 040
Senast: Sassy
·
Utrustning Om det skulle bli fortsatt ridning för mig, så funderar jag på en ridkjol. Men tittar lite mer på den här typen (fast med benremmar... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 310
Senast: fio
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 929
Senast: Görel
·
Utrustning Funderar på att investera i boxmattor, ni som har eller har haft, vad är era erfarenheter? Går det åt mindre strö eller lika mycket men...
Svar
17
· Visningar
1 275
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka