Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
är själv på släpletarjakt har tänkt mig star, boj eller kylinge just för att de är beprövade och man har hört mkt gott om dem.
pratade med en igår som alltid har haft kylinge o dom är nöjda. nu vet jag inte om det är just apollo dom har, men dom har fastnat för kylinge för att de är rejäla och rejäla bommar.
det blev till slut ett nytt star safir (boggie) för min del, mkt nöjd!
kanske satsa på ett sånt istället?
eller boj, dom verkar oxå bra!
tyvärr tycker jag dock att de "nya" star trailerna som kommer ut på marknaden inom kort är ganska fula. de har gjort om utseendet lite, andra bommar osv. på scandinavium hade dom de nya med sig. star har blivit uppköpta av thule trailer så det är därför (även trane o kylinge o kanske nån mer).
Jag har hittat ett begagnat släp -99. Mycket välvårdat, har haft en ägare som tydligen inte använt det så mycket. Ser nytt ut inne i, och väldigt fint även utvändigt. Är genomgånget och har stått inomhus. De vill ha 40.000:-. Låter som ett hyfsat pris... eller?
återförsäljaren jag va hos hade ett kylinge boggie (vet ej modell) med frontutlast för 47 el 49. det va oxå -99
sen om det är privatperson borde det ju va lite billigare (tycker man!)
känns som att jag känner igen den annonsen, eller det du skrev stämmer in på den var står släpet nånstans?
Jag ska hämta mitt Kylinge Apollo -98 på lördag, ( med frontutlastning s o v-däck och totaltrekonditionerat), det får jag ge 34'000 för, fast det är lite kompispris