JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kyra Kyrklund slutar som Supervisor
Moderator
Vad trist!
Så Kyra - som har lyft landslaget från att knappt få ihop fyra ekipage på internationell GP nivå till dagens starka nation med flera ekipage på hög nivå och många som knackar på dörren - VILL engagera sig mer, men får inte
Vad ska pengarna satsas på då undrar jag?
Hästnyheter
Förbundskapten Bo Jenå och supervisor Kyra Kyrklund har fattat sitt beslut: "Det blev fördel Mads Hendeliowitz med sin häst Jimmie Choo...
Hästnyheter
Sverige kom tvåa i Nations Cup i dressyr 2016. Nu är tävlingsplatserna klara för nästa säsong, och antalet deltävlingar ökar från sex...
Hästnyheter
Enda ekipage med två nollor vid seniorernas SM i hoppning blev Robin Ingvarsson på Hansson WL. Guldet blev deras utan omhoppning. ...
Hästnyheter
"Emilie levererade precis det vi ville ha, en säker lagritt på sin nivå, utmärkt" sa supervisor Kyra Kyrklund om Sveriges första...
Rintränings- och utställningstråd
Hundträning På inoff borde man kunna ha vad som helst som man känner sig bekväm med, det är väl mer som en träning?
Piaff
9 minuter sedan
Svar: 702
Visningar: 68 791
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Klokt att ha det i åtanke. Det verkar som att det inte är så många starter på tävlingen långt bort, och en vän ville gärna med som...
Red_Chili
20 minuter sedan
Svar: 1 384
Visningar: 84 650
Hund
Artfex S
Övr. Hund Hade en sådan när min hund var valp. Han vägde 7 kg när jag fick hem honom. Var mycket nöjd med den, men han har växt ur den (30 kg nu).
Sol
23 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 103
Hund