JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kyra redo för sjätte starten
(HBL)
- Idealet hade ju varit att kunna följa min träningsplan med Max här före start. Men nu kom febern emellan och jag var rädd för att han skulle bli trött. Men så är det inte, han är fräsch och pigg, säger Kyra Kyrklund från Hongkong.
http://hbl.fi/text/sport/2008/8/12/d16450.php
Moderator
Hästnyheter
(HBL)
Kyra Kyrklund och Max gick utan problem vidare till Kürfinalen även om paret inte lyckades riktigt lika väl i lördagens Grand...
Hästnyheter
(HBL)
Uppladdning i Kina började inte på bästa sätt för Kyra Kyrklund och hennes häst Max - hästen drog på sig feber och medicineras nu...
Hästnyheter
(HBL)
- För att lära sig måste man också göra fel. Men sedan skall man fortsätta tills det blir rätt, poängterar Kyra Kyrklund om...
Hästnyheter
(HBL)
Kyra Kyrklund och Max kom in på en femte plats i Grand Prix-klassen i Aachen, där i stort sett hela världseliten i tre olika...
Vad gör vi? Del CCXIII
Svar: 700
Visningar: 20 356
Allmänt
Svensk Politik 4
Samhälle Givetvis men om det är Ryssland är det garanterat intentionen. Tussa folk mot varandra är ett utmärkt sätt att skapa kaos.
Shaggy
35 minuter sedan
GVFÖ 2025
Kultur Jag kan tycka att vissa saker borde de som väljer ut paren ta mer hänsyn till. T.ex. tobaksbruk. De borde checka av så att det inte är...
Lingon
59 minuter sedan