Bukefalos 28 Ă„r!

Har inte de en tendens att rosta fort?

Vet ej, gubbens bil Àr bara 3 Är gammal. Men vi har inte sett nÄgon rost Àn. Kan det ha nÄgot att göra med vart man bor och kör? Jag har tyvÀrr inte hittat nÄgonstans om vad det Àr för modell. Jag ska frÄga honom sen. Hans medarbetare kör Nissan navara, Ford ranger och Fiat fullback cross och de har ocksÄ baksÀte. Men jag vet inte hur rymliga de Àr eller hur det Àr med rost.
 
Är det nĂ„gon hĂ€r pĂ„ buke som har en Mitsubishi L200? Funderar pĂ„ hur den Ă€r utrymmesmĂ€ssigt i baksĂ€tet? Eller Ă€r det nĂ„gon som har en Outlander och vill berĂ€tta hur den Ă€r i baksĂ€tet?
Vi mÄste snart börja provköra bilar, volvon hÄller inte lÀnge till. Skoda kodiaq och suberb stÄr pÄ provkörningslistan dÄ vi vill ha rejÀlt baksÀte. Men en pickup skulle passa vÄr livsstil bÀst sÄ drömmen vore ju en pickup med bra benutrymme bak!
Har ni kollat pĂ„ VW Amarok? Grannen har en som dom Ă€r nöjda med iaf!😊
 

Liknande trÄdar

Övr. Hund Jag letar bil nu och har troligtvis hittat en, det Ă€r iaf en bil som jag tycker om och som blir min om jag vill ha den imorgon :p Dock...
2
Svar
38
· Visningar
8 668
Senast: Miao
·
Relationer Har varit ihop med min kille i snart tio mÄnader. Vi har varit bekanta i ett par Är, men vid nÄt tillfÀlle visade han intresse, och jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 781
Senast: sthu
·
Utrustning Det Àr bara att erkÀnna. Min 940 Àr för opÄlitlig Àven om jag Àr vÀldigt nöjd med den som dragbil. Men nu Àr det dags att byta bÄde bil...
Svar
0
· Visningar
900
Senast: Estivuz
·
Relationer UrsÀkta mig för det dunderlÄnga inlÀgget men kÀnner att jag mÄste fÄ skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 827
Senast: Mirre
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp