Lacka tränset själv?

HannahxCampari

Trådstartare
Undrar om ngn vet om man kan lacka sitt träns själv?:) har ett träns som jag skulle vilja lacka nosgrimman på eftersom jag inte hittat något billigt och snyggt lackat träns. Är det någon som gjort det och vilket lack använder man? lägg gärna in bilder om ni har:D

Sv: Lacka tränset själv?

Vet inte hur man lackar träns, så kan tyvärr inte svara å de, men hööks har ju ett snyggt med lackad nosgrimma som inte är så dyrt :idea:

Veredus har ett puts som gör att lädret nästan ser lackat ut, curium sheen heter det.

Senast ändrad:

tror inte alls det blir lyckat.

köp ett som redan är lackat, finns ju massa billiga nu. kings hade med sig massa olika i gbg.

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 232
Senast: Reshästen
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 129
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Vi som letar häst II