Läcker ibland

• Hundhälsa
  • Trådstartare Trådstartare trolli
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 693
T

trolli

Har ett litet problem med min toy terrier hane på dryga 5 år. Han har alltid haft lite lätt för att läcka lite. De kan räcka att man tittar på honom på lite "fel" sätt. Vet inte hur man ska göra,när vi är ute och går så kissar han tomt,men bara en stund efter inne så kan han läcka lite,men inte om man låter honom vara,om man rör honom när inte han vill/kommer själv till en. Kommer han till min sambo själv går det bra,men skulle han ropa på honom och han inte kommer,om min sambo går och möter upp honom då kommer det en skvätt. Är ju inte helt kul när det kommer i soffan eller så. Vad kan det vara som gör att det blir så?? Lite luddig tråd...

Liknande trådar

Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
435
Senast: tanten
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 808
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 164
Senast: inverterad
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 101
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kastrering av tik - erfarenheter?