Läckösläp!

Vi har ett och jag gillar det inte. Skramligt och hoppigt att köra!

jag har haft två. ett enkelaxlat och en "falsk" boogie. både jag och hästarna har varit nöjd med båda, även om boogien naturligtvis gett mycket bättre åkkomfort. bra folk som tillverkar dem dessutom, lätta att ha och göra med angående specialkonstruktioner etc. jag tycker det är en mycket bra budgetkärra.

Jättenöjd med vårt från mitten av nittiotalet. Rejält för lite pengar och lätt med reservdelar och tillbehör direkt från tillverkarna.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är en tjej som ska börja gymnasiet till hösten. Jag har sökt in till hästskötar linjen i första hand och djursjukvård i andra hand...
Svar
14
· Visningar
1 205
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Min dotter har en foderhäst. En varmblodstravare,7 årigt sto. Hon har inte haft föl,är inte inkörd. Hon kan alla gångarter men inget... 2
Svar
35
· Visningar
2 187
Hästmänniskan Fungerar plegicil på människor också? Jag använder det när jag ska börja skritta hästarna vid hand efter boxvila. Effekten är ju...
Svar
9
· Visningar
717
Senast: AbCdE
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 286
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Dalmatiner