Ladda hem Photoshop Gratis

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Pretty
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 38
  • Visningar Visningar 55 939
Sv: Ladda hem Photoshop Gratis

Tack för all hjälp :D Nu har jag äntligen lyckats ladda ner det, på svenska dessutom! :)

någon som vet hur man ändrar storleken på bilden i Gimp? alltså inte ändra på höjden eller längden, utan kb?

Senast ändrad:

Hej, Kan du skicka sidan till mej elr kan du berätta hur man laddar hem photoshop på svenska, ?:)
Jag skulle bli väldigt glad isåfall :D

Tja, var det lika bra som paint så var det antagligen inte photoshop, eller så är du nybörjare på photoshop?

Om det nu inte var photoshop så gå in på Adobes hemsida och tanka hem trial-versionen som är gratis.

Vi 13 åringar är faktiskt inte så dumma och det är inte svårt att känna igen nyckelord som "photoshop" "download free" "online version" etc. annars (som när man käser tex avtal) så är de flesta inte förstånds handikappade och kan leta upp ett lexikon

Hej, Kan du skicka sidan till mej elr kan du berätta hur man laddar hem photoshop på svenska, ?:)
Jag skulle bli väldigt glad isåfall :D

GIMP är ett programm som är gratis och du laddar ner det här

Photoshop är ett program som INTE är gratis, men det finn tex en testverision som du kan ladd ner genom att kostnadsfritt skapa ett konto på tillverkarens hemsida (adobe) här och sedan ladda ner det.
Vill du sedan ha en fullverision så får du helt enkelt betala för den, precis som med de flesta andra produkter som inte är gratis.

gimp är skit DÅLIGT.
finns det ingen sida där man kan ladda ner photoshop CS5, eller ngn annan, lika snabbt & bra ?:D

Senast ändrad av en moderator:

Gimp är väldigt bra om man tar sig tid att LÄRA SIG ANVÄNDA PROGRAMMET! Precis som Photoshop.
Om man tror att man kan öppna en bild i PS och tjipptjopp ha en supersnygg/cool bild så tror man fel. PS är mycket mer avancerat än så och det krävs lite ansträngning från den som sköter spakarna också.

På Adobes hemsida kan man ladda hem en trial-version av de flesta versioner av PS. Fullt lagligt och helt gratis, i 30 dagar. Efter det får man köpa loss en fullversion och det kostar MYCKET.
Gimp går att ladda ner på deras egen hemsida och det är en fullversion som är gratis och fullt laglig.

Lär er använda det program ni är ute efter istället för att gnälla på att det är skit. Googla fram tutorials och experimentera.

Buke funkar inte på det sättet.

Att ladda ner photoshop gratis, förutom som prov (det gör du på Adobes hemsida), är olagligt.

Svarar på ditt PM här istället. För att ladda hem Trial-versionen skapar du bara ett konto(användarnamn och lösenord som du syftade på) hos Adobe, om du inte redan har ett :)
Jag får lite nyhetsbrev då och då till mailadressen jag registrerade, men det kanske man kan bocka ur.

Äsch, vi är nog bara lite sega på att svara i Datorer, åtminstone enligt nyanlända medlemmar :)

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
319
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: fejko
·
Tjatter Hur gör ni? Firar ni er födelsedag varje år? Ser ni till att fira andras även om de själva inte tar initiativ? Firar ni med vänner... 2
Svar
34
· Visningar
1 010
Senast: lizzie
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka