Ladda ny mobil.

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare worthless
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 291
W

worthless

Hur lång tid är det man ska ladda ett nytt mobilbatteri tro? Jag har köpt en ny mobil för första gången på jag vet inte hur många år och vill inte riskera att ladda den för lite så att batterier blir dåligt sen.

Har sökt runt lite och det står ju olika överallt, jag vill inte riskera att göra fel. Jag glömde såklart att fråga om hur länge den skulle laddas i butiken och nu kan jag inte komma fram dit.

Sv: Ladda ny mobil.

Den ska laddas tills den har laddat klart! ;) Alltså när det antingen står typ "Battery full" eller liknande eller när batterisymbolen är full.
Annars bruakr det alltid stå i beskrivningen till telefonen.

Sv: Ladda ny mobil.

man brukar köra slut på fabriksenergin som är i telefonen sen ladda 24h.

men man kan göra som man vill..

Liknande trådar

Hemmet För 2 år sen köpte vi ny säng. Jag gjorde ordentlig research, vi var runt och provade olika sängar mm. Jag ville verkligen göra ett noga... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 004
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 996
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla... 2
Svar
24
· Visningar
2 144
Senast: Twihard
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag... 2
Svar
22
· Visningar
3 237
Senast: Claraclara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka