ladda upp bilder

Nera

Trådstartare
Finns det någon annan bra sida mer än Photobucket som man kan ladda upp bilder på?

Sv: ladda upp bilder

Glömde...Photobucket är ju ett ganska bra ställe att ladda upp bilder på. Hade Yahoo förut, men från Yhaoo albumet går det tydligen inte att lägga in bilder här på Buke direkt i ett inlägg..blir enbart länkar. Sen finns det ju Msn, men det har jag inget större koll på.

Sv: ladda upp bilder

Om du inte ska ha som ett fotoalbum [ om du vill ha det får du koda ett:smirk: ] utan bara vill få ut bilderna på internet, så är freewebs bra, ingen reklam eller nåt...

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska köpa en iphone till min moster. När jag kollar så står det att laddare inte ingår? Betyder det alltså att jag måste köpa en... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 104
Senast: Rosett
·
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 424
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 071
Senast: fejko
·
Bukefalos Senaste tiden har jag inte kunnat använda några postfunktioner på mobilen, allt är ljusgrått och oklickbart (ex ladda upp bild). Loggar...
Svar
4
· Visningar
379
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka