Lädergjord i tabacco

Elisha

Trådstartare
Jag ska köpa en ny lädergjord till min hoppsadel, jag vill ha en i samma färg som sadeln, tabacco. Just nu har jag en mörkbrun typ och jag vill matcha!:d Men.. jag hittar inga i rätt färg NÅGONSTANS!
Vill alltså ha

Slänger in en (dålig) bild också, man ser lite i alla fall!

http://www.pixbox.se/pic_show_id3816931.html

Senast ändrad:
Sv: Lädergjord i tabacco

Är det en ponny? annars har jag en sån gjord i den färgen ..Men är hästen ponny så är gjorden jag har påtok för lång.

Nej det är en stor häst som har 120 cm, kan ev. ha 130 också!

Efter "vill alltså ha..." så ska det så "tips på vart man kan köpa sånna, märken och liknande" om ni inte vill skriva här i forumet kan ni PM:a!:)

Jag har en globus ronja till min tobaccofärgde prestigesadel.
om du är intresserad kan jag ge tips på vart den finns att köpa.

ser ut så här:
zbdl034.jpg
[/IMG]

ÅÅ de är ju PRECIS rätt färg!!:D :D Du får jättegärna PM:a vart den finns att köpa!:idea: :D

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
595
Senast: Ramona
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 220
Senast: super
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 437
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka