Lädergrimma :)

Flugskimmel

Trådstartare
Ja letar efter en svart lädergrimma med mässings spännen i mjukt läder som ska va ställbart i både nos och nacke. Den ska oxå passa flera fjordingar med både full och cob i storlekarna och så ska inte vara så dyr heller.

Visa gärna bilder och pris :)

Sv: Lädergrimma :)

Detta är en Walsh (finns med nosspänne under nosen också och i färgen svart, även med lös ring under om man föredrar det). Grimman på bilden är stl COB. Min häst har normalt FULL i huvudlagsstorlek dvs de är stora i storlekarna men mycket ställbara så jag tror att stl COB kan man ha till både cob och full-hästar :)

Tror det är mässingspännen även på de svarta grimmorna!

Kostar runt 400kr :)

29127152.jpg

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 600
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
9 220
Senast: Lobelia
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna... 2
Svar
31
· Visningar
4 507
Senast: JennyLz
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 952

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka