Lädergrimma

iloveyou

Trådstartare
Jag ska köpa en ny lädergrimma och behöver lite tips på snygga! pris spelar inte så stor roll.

Inga diamanter eller något vill jag ha, men funderar på klinkers, har dock inte hittat någon grimma med det ännu.

In med lite tips nu! :)

Sv: Lädergrimma

Riders company har en grimma med klinkers, sen finns det en grimma med en "kort" klinkersrad på mitten men jag kan verkligen inte komma på vilket märke det är..hmm...den är jättemjuk och skön iaf! Någon annan kanske vet vilken jag menar?

Walsh grimmorna är super bra.. har själv en som är ca 5 år gammal men hur fin och mjuk som helst fast den andvänds i hagen varje dag och smörjas ungefär 2 gånger året:angel:

jag har den från riders company, för de priset kaon läder samt jätte trevligt och mjuk grimma, regäl.
26570000-

valde mellan den och br`s men ville gärn ha en lite mer kraftigare än vad BR.

Tack för tipsen! =)

walsh grimmorna tycker jag inte är sådär jättesnygga, funkar väl som haggrimma kanske men dom ser så vanliga ut, lite mer bling ska det vara ;)

Tror det blir BR's klinker, den var lite smalare och det blir nog snyggare på min häst som har väldigt nätt huvud. Någon som klämt på den och vet hur den är i läderkvalitén, riktigt billig var den iallafall.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Funderar på att byta transport Stora frågan vad får man för en Värmlands vagn, Gaupen H2-1200 Enkelaxlad från 2013 Inget fel på...
Svar
5
· Visningar
402
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
285
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka