Läderhackamore..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare jojjo_blondin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 861
J

jojjo_blondin

Vart ligger priset på ett sådant?
Såg att mitt i syntet hade börjat spricka, och det känns INTE mysigt att rida runt med.. så jag tänkte köpa ett i läder nu när jag ville börja hoppa med det.
Men vart och hur och vilket pris..?

Mvh Janna

Sv: Läderhackamore..

Jag köpte mitt hack på Eko i Sthlm, mjukt läder och med fodrat nosplatta för 129:- har jag för mig!

jag köpte mitt svarta läderhackamore (ingen kedja utan en läderrem under käken).
trooor det är märktet horseman's choice om jag inte kommer ihåg helt galet. det kostade 199 kr = mkt bra pris då det har blivit jättemjukt och fint efter smörjning (redan efter 1-2a gången) och ja jag tycker det är super :).

jag köpte mitt läder från börjes. Under 100-lappen har jag för mig. Funkar jättebra och är fint i lädret. Det är med kedja. Ljust läder

Köpte mitt i malmö på Hub.rtus. Helt i läder med skaklarna i mässing...mörk brunt läder fodrat med fårskinn, kostade nog 250kr.
Och kvaliten är toppen.

Oj, det blev jag redigt intresserad av, tränset. fanns det i svart också?
Går det att beställa, eller måste man åka dit?

Mvh Janna

okej. tack såmkt för alla tips! ska ut och kolla runt lite :)

Liknande trådar

Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: Zpunk
·
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
262
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 163
Senast: Capybara
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
864
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka