A ArabianGirl 10 Jun 2008 #2 Sv: Läderridstövel Perfekt GL Jag har dom! Har dom inte här så jag kan inte mäta, men vilken storlek ska du ha? DOm är skiiitsköna för det priset! Och vaden är smal!
Sv: Läderridstövel Perfekt GL Jag har dom! Har dom inte här så jag kan inte mäta, men vilken storlek ska du ha? DOm är skiiitsköna för det priset! Och vaden är smal!
M minnisjasmin 10 Jun 2008 #3 Sv: Läderridstövel Perfekt GL har storlek 37. Är dom smala i vaderna ? äntligen ett par stövlar med smal vad som inte är dyra
Sv: Läderridstövel Perfekt GL har storlek 37. Är dom smala i vaderna ? äntligen ett par stövlar med smal vad som inte är dyra
L Linnet 10 Jun 2008 #4 Sv: Läderridstövel Perfekt GL ja jobbar på börjes =) dom finns i både vid och smal! många som köper dem!! provade dock ett par o mig passade dem inte alls (konstiga ben??) =)
Sv: Läderridstövel Perfekt GL ja jobbar på börjes =) dom finns i både vid och smal! många som köper dem!! provade dock ett par o mig passade dem inte alls (konstiga ben??) =)
M minnisjasmin 12 Jun 2008 #5 Sv: Läderridstövel Perfekt GL okej, har du möjlighet att få tag i måttabellerna ?