JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
Asterix
Startdatum
Startdatum
13 Nov 2004
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
544
B örjes sånna, hur är dom? Ja skulle vilja ha ett par sånna, är det någon som vet om man säljer de nån annan stans?
Tack
Sv: Läderridstövlar
jag ska köpa ett par, men har ingen aning om hur de är
Får väl chansa .
Haha, jaa... måttabellen var ju lite konstig tyckte ja
Haha .. men men
Får väl ta å testa oxå då
jag mätte enligt deras tabell, 38 : or ska jag ha
Utrustning
Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Utrustning
är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan.
Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Utrustning
Hej!
Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Utrustning
Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Jag och sällskapsmallen har varit ute och cyklat lite nu på morgonen. (Jag tror faktiskt att jag tyckte att det var roligare än vad han...
Nordthor
Idag kl 10:49
Svar: 548
Visningar: 33 649
Hund
Klippmaskin till tjock päls
Hundhälsa Jag klipper magen på mina med en DeLaval ko-klippare, men det blir nog inte så bra till så små hundar :rofl:
Migo
Idag kl 10:35
Svar: 4
Visningar: 124
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Jag tänkte inte på de ägg man köper, de är jag rätt säker på att de gör sitt bästa för att vara så tidiga som möjligt. Tänkte mera på de...
Asko
Idag kl 10:12
Svar: 1 559
Visningar: 132 491
Djur