läderridstövlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare sunnyday
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 684
S

sunnyday

Jag har letat efter ridstövlar i evigheter, har inte hittat sådanna som passat.. Nu har jag hittat ett par, det enda som stör MIG är att skaftet är lite för stort i vrist och längst upp i kanten, och att skaftet är en aning för kort, inte så att det ser dumt ut men så att det stör mig... Så jag tänkte höra om det är någon som vet om det går att ordna hos nån bra människa?

Sv: läderridstövlar

rådfråga en skomakare kostar ingenting. dock är det inte säkert det går att fixa. annars är måttbeställning ett exempel eller sälja dessa du har nu och leta vidare i djungeln...

Sv: läderridstövlar

ja... jag får väl specialbeställa ett par för 10 000:- *suck*

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 755
Senast: Bullen22
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 086
Senast: Raderad medlem 147980
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 440
Senast: Otherside
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 779
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka