ellie Trådstartare 30 Jun 2007 #1 Är det i någon gren förbjudet att tävla med stövlar som har snörning? Hur ser internationella regler ut?
Är det i någon gren förbjudet att tävla med stövlar som har snörning? Hur ser internationella regler ut?
Modest 1 Jul 2007 #2 Sv: Läderstövlar med snörning Jag är ju inte helt säker, men alla elitryttare har ju stövlar med snörning utomlands så det tror jag inte. Skulle låta väldigt konstigt. EDIT: Oj, läste nu att du menade alla grenar. Jag syftade på hoppning, men när det gäller t.ex western har jag ingen aning.
Sv: Läderstövlar med snörning Jag är ju inte helt säker, men alla elitryttare har ju stövlar med snörning utomlands så det tror jag inte. Skulle låta väldigt konstigt. EDIT: Oj, läste nu att du menade alla grenar. Jag syftade på hoppning, men när det gäller t.ex western har jag ingen aning.
P Paxido 2 Jul 2007 #4 Sv: Läderstövlar med snörning Jag tror inte att det är förbjudet, men kan inte garantera dig nått.. =/
Sv: Läderstövlar med snörning Jag tror inte att det är förbjudet, men kan inte garantera dig nått.. =/
Anna-panna 2 Jul 2007 #5 Sv: Läderstövlar med snörning Det är inte förbjudet med snörning på stövlarna i dressyr!
Linisen 3 Jul 2007 #6 Sv: Läderstövlar med snörning Du får inte tävla islandshäst med snörning på varken skor eller stövlar.
Sv: Läderstövlar med snörning Du får inte tävla islandshäst med snörning på varken skor eller stövlar.