läderstövlar!

Sv: läderstövlar!

Hade mountainhorse stävlar innan, fick byta dragkedjan två gånger..:( inte så kul, men som nån sa här över så kanske deras stövlar blivit bättre!

Jag har MH High Rider nu, har haft dem sen 20 mars 2003, aldrig fått byta, de är inte ens nära på att gå sönder å de har jag använt flitigt, kanske du fick måndagsexemplar? Eller bara jag som fick ett par perfekta, för typ alla har ju fått byta! :crazy: .

HAr du inte köpt dom ännu???? ;)
Jag vill ju veta om dom töjer sig lite...
Inte bra med jättesmå fötter ibland... Vill inte behöva beställa vid heller- är på gränsen.... Får prova med ridbyxorna på...
Relativt mjuka redan när man testar dom. En tjej sa att man fick jättebra hälar av dom- något jag behöver... hihihi...

Jag har ett par Roberto Porecca, italienska i kalvläder m jättebra dragkedja o snörning (finns utan snörning också..) kostar strax under 2000:- dom brukar komma till Scandinavium o Falsterbo.

wixoja.jpg

Centaur skrev:
Ser ut som vanliga hoppstövlar... Inte lämpade för dressyr tyvärr, borde finnas utan snören!

Men man kan väl använda dem till allroundridning om man vill eller blir allt helt fel bara för snörningen, eller har jag missat något?:D

_Peplis_ skrev:
Jag har ett par Roberto Porecca, italienska i kalvläder m jättebra dragkedja o snörning (finns utan snörning också..) kostar strax under 2000:- dom brukar komma till Scandinavium o Falsterbo.

wixoja.jpg

ÅÅH, vad fina!

Sarm Hippique rekommenderar jag. Älskar mina :love:
Dock kostar de strax över 3000:-, men då får du dem måttbeställda!

Deras egen sida:
http://www.sarmhippique.it/

Lycka till och hoppas att du hittar ett par bra stövlar!

Liknande trådar

Hemmet Vet inte riktigt vad som hänt med min gjutjärnspanna. Som om det finns en film som släpper? Är den bortom räddning? Har försökt fetta om...
Svar
19
· Visningar
955
Senast: Kakis
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 900
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
264
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 317
Senast: Silje
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka