Lady och Lufsen

Sv: Lady och Lufsen

En klippt beardis ;)

23460214.jpg

Nej, men han är väl en blandras?

Blandras. Det är ju det som gör halva grejen, en rasren cocker från fint hem blir tillsammans med en gatukorsning från slummen ;).

när det väl pratas om tecknade figurer, vad är pluto för ras? :P

Han har jag alltid trott är någon slags helgul pointer.
Han får ju liksom en "stående fågelhundsvans" när han ser piff och puff på jul. :idea:

Fel av mig!
Efter lite efterforskningar upptäckte jag att Pluto är en blodhund.:confused:

Jag som hoppades att Lufsen va vorsteh... :cry:

snobben är iaf beagle :love:
och scooby doo är grandis (tror och antar jag)

Meeh, vilken dålig koll ni har! :D Lufsen är blandis och det är ju det som utgör halva poängen i filmen typ! Pluto är blodhund men visst blir man förvirrad när han ser ut som en pointer som fått vittring på en fågel :D.

/Disney-hundtönten :angel:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 985
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hej, jag är intresserad av vinthundar. Tycker den avslappnade energin med en lite studsig prommenadstil maskerar den otroligt explosiva... 2
Svar
26
· Visningar
2 302
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 086
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Hej alla! 😃 Har under några års tid letat efter rätt hundras för mig utan att lyckas så nu ber jag om era tips och rekommendationer... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 289
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka