lägg in bilder på era

Sv: lägg in bilder på era

Ja Parant saknar Chagall oxå. Speciellt hans goa rumpa... :d


Jo tack! Matte kan fortfarand ana gröna dreggelmärken...hrm...;) Nu får du allt ta och kalva så att vi kan tävla tillsammans! Du skulle ju komma ner till mig och rida Alazan också, du LOVADE! :D
 
Sv: lägg in bilder på era

Jo tack! Matte kan fortfarand ana gröna dreggelmärken...hrm...;) Nu får du allt ta och kalva så att vi kan tävla tillsammans! Du skulle ju komma ner till mig och rida Alazan också, du LOVADE! :D

Det ska jag. Så snart magen är tomm... :) Men jag har aldrig sagt att jag skall ut och tävla... Med mina nerver så lär jag ju gå ner ett antal kg genom att spy... :o
Men om jag får honnom lastbar så kan du få tävla honnom............. JA........ :banana:
 
Sv: lägg in bilder på era

Det ska jag. Så snart magen är tomm... :) Men jag har aldrig sagt att jag skall ut och tävla... Med mina nerver så lär jag ju gå ner ett antal kg genom att spy... :o
Men om jag får honnom lastbar så kan du få tävla honnom............. JA........ :banana:

Haha, klart du ska tävla! Parant har sagt att han vill det...! :D
 
Sv: lägg in bilder på era

hehe jag vill lägga in en bild men... hur gör man? xD
 
Sv: lägg in bilder på era

Min nordis redo för en tur.
7072851.jpg
ååhh vilken fin häst:love:
kör du reining?
 
Sv: lägg in bilder på era

Min medryttardam&jag:
6630690.jpg

Clyde-kille som dagen till ära fick bära western-sadel...och till höger är Whata Mighty Refund; på bilden ca 7 månaders paintföl som ägs av samma kvinna som har min medryttardam! Världens bästa psyke på det fölet. Han är helt fantastisk!!
7319592.jpg
Hur kommer man upp i sadlen på en clydesdale? Med stege?:rofl:
Dom är ju gigantiska!:love:
 
Sv: lägg in bilder på era

Oj, vad fin sits du har i sadeln! Sadeln ser nästan lite liten ut i sitsen om jag får säga vad jag tycker sådär hux flux från fotot sett :o :p men sitsen är superb!!! Så om det fungerar för dig så GRATTIS! (jag som letar efter den perfekta sitsen som jag inte ännu funnit :( *SUCK*)

Den sadeln har vi sålt för den var inge bra, har en montseguir (eller hur det nu stavas) som sitter ok, väntar på ännu en nyare sadel som borde komma snart. Och det där är en bild som vi tog i höstas innan jag hade börjat gå kurserna, antar att min sits kommer från tiden när jag körde cross. Dvs ren tur. Men tack så mkt. ;)

PS. Hon är smalare nu så sadlarna ser lite bättre ut på henne nu. ;)
 
Sv: lägg in bilder på era

Tack så mkt:bow: ....även Mirre och western_gus
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: lägg in bilder på era

Vilka finingar ni har!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: lägg in bilder på era

ååhh vilken fin häst:love:
kör du reining?

TACK. :D
Jag kör främst trail på honnom än så länge.
Hade väl tänkt testa på lite annat oxå men då jag är gravid så tänkte jag vänta tills efter, när jag är lite smidigare... :angel:
Föser runt på korna i stallet lite, snart ska de ut på sommar betet igen... Men just nu blir det mest skogs luffsar turer.
 
Sv: lägg in bilder på era

Tack tack tack ja mycket tagel är fint!!! Min hingsts man täcker hela hans rygg när man lägger manen bakåt men han e ju rätt liten med, bara 80cm :rofl:

Ååååå nu fick jag en idé :idea:
Jag hade så gärna velat ha ett föl efter min lille hingst för o se hur det skulle bli, men jag vill inte ta ett föl utan att veta att det kommer till någon som har ett syfte med fölet. Tråkigt att föda upp bara för de är så söta och sen kanske ingen vill satsa seriöst på stackarn :( Så hojta bara till om du har ett sto eller vet ngn med ett sto du kan låna :angel: om du själv kan tänka dig något sånt :D :idea: Jag själv vill inte ha fler, jag håller fast vid de jag har och det räcker för mig men jag spanar alltid efter någon intresserad hihi

igorf2.jpg
 
Sv: lägg in bilder på era

Jaha ok då är jag med :)
Förresten, jag såg att du PM:at mig för ett tag sedan men min PM-box var full så jag kunde inte ta emot det :eek: bara så du vet :)
 
Sv: lägg in bilder på era

Jaha ok då är jag med :)
Förresten, jag såg att du PM:at mig för ett tag sedan men min PM-box var full så jag kunde inte ta emot det :eek: bara så du vet :)

Det är lugnt, var bara ett tack för info:n :)
 
Sv: lägg in bilder på era

:rofl: Komiskt!!

Var är detta fotot taget någonstans?
Det är ju min kompis som är i bakgrunden på skäcken :D
 
Sv: lägg in bilder på era

*kl*

Usch.....mina bilder är ju jättegamla jue :smirk:
Lägger in några nya..

Ber om ursäkt för alienögonen på både mig och häst
(Pleasure, 4:a av 14, vår första start)
IM000285.jpg
[/IMG]

Träning för SL i somras(lite dålig bild)
film003.jpg
[/IMG]

Träning för PL för ett par veckor sedan (blunda för min framåtlutande sits..vet inte vad jag gör)
IM000295.jpg
[/IMG]

Och min nästa stjärna, 2 åriga One of a kind
IM000376-1.jpg
[/IMG]
IM000379.jpg
[/IMG]
 

Liknande trådar

  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
7
· Visningar
1 564
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
422
Senast: tott
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
703
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
642
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp