Bukefalos 28 år!

Lägga in bilder på cd

O

oasen

Jag har tidigare fått in mina bilder på en cd... men hur gör jag nu, när jag vill ha in de nya bilderna? När jag sätter in cd:n så startar den ett bildspel iallafall.

Emma.
 
Vill du ha in de nya bilderna du tagit på samma cd-skiva som de gamla?
Det går bara om du har en CD-RW skiva (som man kan återanvända), men du måste bränna om hela cdn ändå...
 
Jag har nämligen lyckas få in nya bilder på samma cd, men jag minns inte alls hur jag gjorde den gången :o
Det är en CD-RW jag har.
 
Mjae, det finns ett val man kan göra vid bränningen och det är att INTE stänga sessionen. Då kan man lägga till fler bilder/data om det finns utrymme kvar. Så gör jag jämt då jag bränner bilder, annars bleve det nog väldigt många halvfulla skivor... ;)
Hälsar Lianda :)
 

Liknande trådar

Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 490
Senast: cili
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 689
Senast: MML
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
385
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 229
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp