längd på freeform??!

A

aurian

Är det någon som har en aning om hur lång freeformen är totalt? Skulle väldigt gärna vilja veta om någon har tid!
 
Sv: längd på freeform??!

Är det någon som har en aning om hur lång freeformen är totalt? Skulle väldigt gärna vilja veta om någon har tid

Jag har nyss beställt en FreeForm och min häst har en lite kortare rygg, så jag ringde o frågade om man kunde få den kortare och det gick :)
Men sätet har ändå samma stl. (?) men jag ska väl titta lite på den o se om det är nått att ha :smirk:

Kram Chima
 
Sv: längd på freeform??!

Jag var helt säker på att det var tvärtom, sätet/sitsen gick att få i olika storlekar, men längden mot hästen är samma oavsett sitsens storlek. Det finns ju någon som har sin sits till salu då den är för liten för rumpan, alltså är ju den delen utbytbar till annan storlek...
 
Sv: längd på freeform??!

'Standarden' är mellan 50 - 55 cm lång (kan diffa lite iom att de enl uppgift görs för hand), sen finns den i en modell för ponny, som är 48 cm lång.
 

Liknande trådar

Utrustning Tror att jag ska ta tag i sadelbyte i vinter och funderar en del kring vad som skulle kunna vara aktuellt att prova. Tänker en del...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag behöver under vad man skulle kunna gå för den här sadel! Det är en Santa cruzen under kåpan står det 16,5 Wide och sen i ena...
Svar
2
· Visningar
483
Senast: pajaztar
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
597
Utrustning Som frågan lyder så tycker jag det är svårt att hitta en solskärms hjälm till just ett smalt och avlångt ansikte, jag syftar inte på...
Svar
8
· Visningar
1 025
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp