Laga golv i transport

Status
Stängd för vidare inlägg.

Långnos

Trådstartare
Vet inte om tråden hamnat rätt, men flytta den annars!

Har problem med att gummigolvet i min Boj 01:a har gått sönder. Är ju en hel fast gummiblandning som ligger på golvet. Någon som vet om det finns någon gummiblandning som man kan lägga i som lagar golvet eller måste vi riva ut hela golvet för att lägga nytt:confused: vilket känns både dyrt och onödigt då det enbart blivit slitet på ena sidan vart hästen stått mycket.

Snälla, tips och hjälp mottages gärna:)

Sv: Laga golv i transport

Det går bra att reparera skador. Skär loss allt som är löst, tvätta och slipa underlaget, blanda ny massa och lägg i.
Boj har reparationssats. Det finns också en större sats hos www.gilo.se

L

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 086
Senast: Blyger
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 686
Senast: Ajda
·
Tjatter Obs! Känsliga spelare lugnas med att det här inte kommer att bli ett våldsamt tema! Ja så har fyra år gått ännu en gång och vi står... 61 62 63
Svar
1 257
· Visningar
52 425
Senast: Hedinn
·
Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 889
Senast: Varmblod90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka