låga transportskydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Uddatyp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 998
U

Uddatyp

någon som vet några bra låga transportskydd som är rejäla och stabila och inte alltför dyra?

dom jag hittar o har är så tunna så de är igentligen ganska så meningslöst att ha dom ens för dom skyddar inget..dom jag hittar som är stabila är höga skydd men min häst vill helst ha låga..

Sv: låga transportskydd

Jag rekommenderar Bucas lägre transportskydd, 3/4 höga...eller nå sånt...

Är jättebra kvalite. Min pålle har vägrat gå när han har haft något annat; jag har provat låga, höga, tunna och tjocka, men med de här så knallar han som om han inte hade något på sig :bow:

Kan också rekommendera Bucas låga.
För tillfället har jag BoT snabbandage som transportskydd, fungerar alldeles utmärkt, har boots på också.

Bucas låga verkar jättebra men billiga är de inte. Jag köpte låga, tjocka transportskydd på E*O. Lite många kardborreband men de sitter stadigt och är stabila. Tror att de kostade runt 150:/paret.

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 006
Senast: ako
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
764
Senast: jemeni
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
932
Senast: Bison
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 086
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka