Lager i Dreamweaver CS3??

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Jooonii
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 334
J

Jooonii

Är jag bara dum eller hur fasen får jag till att arbeta i lager i DW CS3?

Sv: Lager i Dreamweaver CS3??

Jag hittade det :D

Men ny fråga *Knapplån*

När jag ska lägga in bilder så fungerar det inte, är dom i fel format??

Och förresten, går det att ha bilder i DW som är 'klickbara'??

vad är det för koder man ska använda då?

Om du jobbar i design-läge så r det bara att markera bilden och skriva in länkadressen i "link"-fältet, precis på samma sätt som du gör näär du ska länka text.

Har du kontrollerat sökvägen till bildfilerna? Är den absolut, t.ex. C:\Mina Bilder\bild.jpg kommer det inte fungera när du publicerar hemsidan. Lägg bilderna i samma mapp som html-filen, och ange bara src="bild.jpg", eller i en egen mapp under samma mapp som html-filen, src="Bilder/bild.jpg" :)

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
IT & mobiler Är det någon här som vet hur jag får stängt av att strava skickar mejl så fort någon reagerat på mina träningar. Har försökt stänga av...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: MCP
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
796
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
895
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka