Lägga in bild.

pellemojj

Trådstartare
Hur lägger man in en bild i ett inlägg??? Vad är URL och varför måste man skriva det??:confused: Tacksam för svar!:bow:

Sv: Lägga in bild.

Det är inte svårt. Du hittar en bild på nätet, sedan kopierar du url:et som finns uppe i adressfältet och klistrar in det där du ska skriva in url:et och klickar OK.

Namn: BusÄngelns Fastangel "Boss" kallas dock oftast Bebis =P
Ras: Chihuahua
Ålder: 14 månader
Gör: Bara sover och myser hela dagarna!
Övrigt: Är mammas lilla prins och väl medveten om det, mig delar han inte med nån ;)
Han har en kroksvans och därför var svår och sist att få ett nytt hem, men svansen och hela han är unik för mig och jag hade aldrig valt nån annan vovve...han och jag är ämnade för varann :love:

Här som valp
2009951642260516258_sbig.jpg

201073012643824516258_sbig.jpg

201073012633278516258_sbig.jpg

Här gör han det han är bäst på..sover =)
20103418054336516258_sbig.jpg

2010730122030875516258_sbig.jpg

Bilderna funkade ju jättebra :)

Om du klickar på Citat-svar på ditt inlägg med bilderna kan du markera all text mellan [ QUOTE=Misiaczek;13718652] och [ /QUOTE], sedan trycka Ctrl + C för att kopiera, avbryt sedan och skapa ett inlägg under rätt forum/tråd och trycka Ctrl + V för att klistra in.. så slipper du skriva om all text :)

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, Har revolut och de har funkat jättebra, tills jag bytte bank. Har nu nordea och skulle lägga in de så jag kan överföra fram å...
Svar
3
· Visningar
437
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
730
Senast: sthu
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
563
IT & mobiler Facebooksidan för min förening (är ordf) hr ändrat. (tror jag vet av vem...) Jag är borttagen som admin plus att inlägg numera måste...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka