Lägga in cd på datorn?

pepp

Trådstartare
Ja, hur gör jag?
Vill ha in en del cd skivor, så jag kan lyssna på dom, utan att måsta sätta in ny cd och hålla på... Alltså spara alla låtarna på datorn.

Emma

Sv: Lägga in cd på datorn?

Om cd-skivan inte är skyddad på något sätt så går det att göra direkt i Utforskaren... gissar på att du har Windows...
Annars, om det finns något skydd på cd:en, så kan man använda olika program, t.ex. Windows Media Player, där väljer du "Kopiera", den lokaliserar då musiken på cd:en, och kopierar över till datorn... Vet´inte om det finns typer av skydd som den inte klarar av, men jag har iaf lyckats kopiera mina "Kopieringsskyddade" skivor...

Sv: Lägga in cd på datorn?

Och kvalitén blir typ sämst...
Wineac med Lame är det enda rätta ;)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
383
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
503
Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 833
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka