lägga till häst i tdb

kristin

Trådstartare
Min ponny är inte registrerad i tdb och han är okänd rakt igenom allt, mor, far, ras. Men han är med i welshponny förbundet, ska jag registrera han som welsh eller okänd ras?

Min ponny är inte registrerad i tdb och han är okänd rakt igenom allt, mor, far, ras. Men han är med i welshponny förbundet, ska jag registrera han som welsh eller okänd ras?

Vad står det på hans pass, på framsidan? Står det verkligen Welsh om han är rakt igenom okänd?
För det brukar det normalt sett inte göra. Och är det fastslagit att allting är okänt, så bör han registreras som ras okänd.

Liknande trådar

Dressyr Jag funderar på att köpa en häst för att börja tävla dressyr. Äger just nu en Holsteiner som är sjukt fin i dressyren, men går tyvärr på... 2
Svar
30
· Visningar
1 998
Senast: cili
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
995
Senast: Mli
·
Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
581
Senast: Freazer
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
536
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka