lägga upp hemsida

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare charity
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 891
C

charity

Kan någon berätta exakt hur jag ska göra föra att lägga upp en hemsida? jag har redan gjort själv sidan men vet inte hr jag ska ladda upp den!

Har du gjort hela sidan redan är ju saken nästan biff! ;)
För att "lägga upp" hemsidan behöver du en plats på nätet att lägga den på som du antingen får via den leverantör som du har internetuppkopplingen till eller om du skaffar dig en plats på ett webbhotell(ursäkta om det här är saker du vet redan, men det är svårt att veta på vilken "nivå" jag ska ta det).
Har du fixat det så behöver du ett ftp-program som kan skicka över filerna till den platsen. På tex download.com kan du ladda hem CuteFTP som är gratis. Med hjälp av detta program laddar du upp alla dina filer på din hemsideplats.
Vet inte om det här var för mycket/lite info för dig. Skriv tillbaka om du inte förstår.
Ofta har även din internetleverantör bra info om hur du ska göra på deras hemsida.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: KesoNeso
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka