Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Något konstigt har hänt med min dator. Jag kan inte längre lägga ut trådar och svara i trådar på avelsforumet. Vad har hänt? Har jag gjort nått knasig? Även fast jag loggar in så ser det inte ut som om jag är inloggad på Avel, men på Gnägg är jag det?
Hjälp mig
Hmm, jag kan inte se den här tråden i Dator-forumet heller. Verkar inte som om det går i nått forum. Jag måste söka efter dem i Sök för att hitta dem. Sen kan jag inte se svaren utan att gå in på "hitta inlägg" som den personen som svarat har under sin profil... vad har hänt?
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras Det är pälsen... Har aldrig haft någon hund med så mycket päls och har svårt att beräkna hur mycket tid det tar att sköta om den och om...
Ekonomi & Juridik Såna är ju alldeles för dyra för att små stall ska vilja skaffa.
Såna värdeskåp kan man öppna genom att banka på dem. Jag har en tråd...