Lagom, tjock eller smal`?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Catja
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 106
  • Visningar Visningar 10 597
Sv: Lagom, tjock eller smal`?

men hallå, jag som trodde optimalet var 140kilo, 2meter lång och 200cm runt midjan:confused::crazy:.. jag som hela tiden har strävat efter det.. har ju bara 46 cm och 20 kilo kvar :(

Varför rida öht?! Det är mycket bättre att bara stå bredvid ju! Då syns sadeln ordentligt, dina kläder syns och du behöver inte ens ha hjälm så frisyren blir platt :idea:
Och såklart ska man vara så smal som möjligt- ju smalare desto snyggare är mitt motto! ;)

KL

IMG_3226storsadel.jpg

[Ickiz är tydligen den ända här inne som hakar på trenden med förstor sadel:cool:]

Och man måste ju visa den!
*Daaah*

ja den ändan var inte så stor :rofl:

ursäkta dålig ordvits :o (ända=rumpa, enda= en enda person)

Ja jag blir lätt chockad när jag läser de här orden! :eek:

Vad spelar det för roll hur man ser ut, så länge man inte stör hästen och kan rida som sig bör?..

Liknande trådar

Hundhälsa Alltså - jag har ju någon sorts hygglig idé om vad som är en tjock respektive smal hund, men vill ändå gärna höra hur ni andra bedömer...
Svar
17
· Visningar
1 609
Senast: ii-ssa
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
746
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 893
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka