Läkarintyg.

Nebraska

Trådstartare
Hur många dagar får man vara sjuk nu utan att uppvisa läkarintyg för arbetsgivaren? Jag vet att det varit förlängt från vanliga veckan pga. pandemin. Men är det så än?

Hur många dagar får man vara sjuk nu utan att uppvisa läkarintyg för arbetsgivaren? Jag vet att det varit förlängt från vanliga veckan pga. pandemin. Men är det så än?
Skiljer sig åt, min kommunala arbetsgivare har åttonde dagen igen. Fk har samma tidsgränser som vanligt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hur gör man, kontaktar jag själv försäkringskassan eller gör min arbetsgivare det och hur fungerar det med karensdag om jag sjukanmäler...
Svar
2
· Visningar
305
Kropp & Själ Kan man få ett intyg av en KRY läkare? Behöver för en dag att jag är hemma och förkyld Ej första dagsintyg
Svar
11
· Visningar
901
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 516
Senast: Lisen82
·
Kropp & Själ Tagit sista tabletterna Penicillin i morse som jag fick utskrivet för 10 dagar sedan pga öroninflammation. Hade lite feber då men den...
Svar
7
· Visningar
623
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Husvagnsrenovering
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Roliga saker som barn säger

Hund, Katt, Andra Djur