Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag skulle nog (om jag vore dig) ta reda på om å hur man anmäler... det får lixom inte gå till sådär...
ang. hästkläder i skolan så tror jag inte att NÅGON går i samma kläder!!!
möjligtvis en 7-åring som har fått nya ridbyxor å vill visa dem å använder dem första gången (när de är nya) en dag i skolan.. men det är typ så "långt" jag tror någon skulle sträcka sig... snarare dagis-nivå...
när jag gick i typ 5:an 6:an så var det alltid stökigt på syslöjden, å det slutade med att JAG blev skickad till rektorn...
skolan ringde inte ens hem till mina föräldrar å sa att jag var stökig (vilket jag inte var).. men jag berättade ju ALLT för mamma, så hon ringde å skällde å undra va f*n de
1) inte ringer henne när hennes dotter e skickad till rektorn
2) VARFÖR...
ja, de kunde ju inte svara på varför just JAG skickades... idioter... kan ju ha å göra med att jag var den "halv-retade" ... spä på "mobbingen" genom å utsätta de utsatta lite till...
Trädgård & Växter Planterade om mina igår från pyttekrukan där dom bott i säkert 3-4 veckor. Grodde jättebra och sen har det gått saaaaakta. Knappt några...
Hästmänniskan Nyligt fått diagnosen hypermobil Ehlers-Danlos, och känner att det var mycket som plötsligt blev begripligt angående mina svårigheter i...