Lamicell Master

Centaur

Trådstartare
Beställde en sån hjälm i brunt, men när jag fick hem den nu så ser den svart ut?? :confused:

Det står chocolate på kartongen. Kan den vara felmärkt eller är det såhär den "bruna" färgen ser ut?

Sv: Lamicell Master

Skillnaden är nog mest att "randen" på hjälmen är brun istället för i silver som den är på den svarta hjälmen.

Tror också det är randen som är brun/beige ist för silver. Hjälmen är fortfarande svart

Nej, den finns i två färger.
Den bruna har brun/beige rand och den svarta har silver.

Om Centaur har den med silver så är det isåfall fel hjälm.

Jag har aldrig sett en brun. Enligt åf där jag köptemin är den bruna svart med brun rand o svart är svart med silver rand

Vad glad jag blev av den här tråden! Inte för att du har fått fel hjälm och är besviken, men för att det tydligen finns bruna hjälmar i den här världen som inte är dyra obekväma Charles Owen. Det visste jag inte så tack! :bow:

Jag har sett båda IRL och den bruna ser inte brun ut, jag märkte inte ens att den var brun. Men det stod så på kartongen och har även sett det på internetshoppar. :-)

Min har beige rand, så den är väl "brun" då.... Besviken! Snacka om att produktbild och vara ej stämmer överens.... :crazy:

Men vad skumt.... Kanske dom felproducerat ett helt parti hjälmar och fortsätter sälja dom som bruna fast dom eg är svarta?? :confused:

Liknande trådar

Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: Cattis_E
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 025
Senast: jemeni
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 246
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
852
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka